Arabalara çok fazla ilgi duyan biri değilim. Beni belli bir mesafeden belli bir mesafeye götüren rahat az yakan ve birazda teknolojik özellikleri olan her otomobil kabulümdür. Bu algım bu sene çalıştığım autoshow ile biraz değişti. Mercedez-Benz markasıyla çalışmakta düşüncelerimi değiştirmede baya yardımcı oldu. Autoshow'da araç tanıtım görevlisi olarak çalışıyorum ve o aracı tanıtmam içinde Mercedez-Benz Türkiye fabrikasında ciddi bir eğitim aldım. 6 yıllık otomobil kullanıcısı olarak bilmediğim çok şey olduğunu fark ettim. Zaten araç Mercedes olunca özellikleri baya bir artıyor. Neyse biraz fuardan bahsedeyim.
ODD(Otomotiv Distribütörleri Derneği)ve TÜYAP Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş.işbirliği ile 22-31 Mayıs 2015 tarihleri arasında, TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi Beylikdüzü’nde düzenlenen İstanbul Autoshow 2015’te, 60’ın üzerinde yeni model Türkiye’de ilk kez otomobil meraklılarıyla buluştu. Yeni modellerin ikisi ise dünyada ilk kez İstanbul Autoshow’da tanıtıldı. TÜYAP’ta, 14 salon ve toplam 120.000 metrekare kapalı alanda düzenlenen Autoshow 2015’te otomobil tutkunları son model otomobilleri incelemeye fırsat buldular.
Hafta sonları ana bana günü olan fuar hafta içi daha tenha oluyor. Hafta içi kadınlara ve öğrencilere ücretsiz olması daha çok öğrencilerin ve kadınların gelmesini sağlıyor. Fuarda ilgimi çeken şeylerden bir tanesi çoğu markanın araçlarının kapılarını katılımcıları açmaması ancak çalıştığım marka diye demiyorum Mercedes 1.2 milyonluk araçlarını fuar için açtı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder